O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.)
zwołuję sesję Rady Gminy Rymań w dniu:
23 listopada 2023 roku o godz. 13:30
sesja odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Rymań, ul. Szkolna 7, z następującym porządkiem obrad:
1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności. 2.Wręczenie Odznaki Honorowej Gryfa Zachodniopomorskiego. 3.Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 4.Przedstawienie porządku obrad. 5.Informacja Wójta Gminy Rymań o działalności w okresie międzysesyjnym. 6.Trybuna obywatelska. 7.Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Rymań w roku szkolnym 2022/2023. 8.Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2024 rok. 9.Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na terenie Gminy Rymań. 10.Podjęcie uchwały w sprawie opłaty targowej. 11.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Rymań z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024. 12.Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu na 2023 r. 13.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Rymań na lata 2023-2030. 14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości. 15.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Rymań, położonej w miejscowości Rymań. 16.Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków. 17.Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych. 18.Wolne wnioski i informacje. 19.Zakończenie sesji.
Przewodnicząca Rady Gminy Anna Dworek
|